WEB SAYT MA'LUMOTLARI YANGILANAYOTGANlIGI SABABLI TEST REJIMIDA ISHLAMOQDA.

TYUTORLIK FAOLIYATI

Sulaymonov G‘afur Ismatovich

VETERINARIYA PROFLAKTIKASI VA DAVOLASH FAKULTETI

Sulaymonov G‘afur Ismatovich

1994-1996 yy. - Samarqand viloyati,Qo‘shrabod tumani 32-son tayanch maktabi  boshlang‘ich sinf o‘qituvchisi
1996-1998 yy. - Samarqand viloyati Qo‘shrabod tumani 32-son tayanch maktabi  matematika  fani   o‘qituvchisi
1998-1999 yy. - O‘quvchilarni harbiy kasbga yo‘naltiruvchi Respublika  litseyida yordamchi  tarbiyachi 
1999-2000 yy. - Samarqand viloyati Samarqand qishloq xo‘jalik kasb-hunar kollejida soatboy o‘qituvchi
2000-2001 yy. - Samarqand viloyati Samarqand qishloq xo‘jalik kasb-hunar kolleji o‘qituvchisi
2001-2019 yy. - Samarqand viloyati Samarqand qishloq xo‘jalik kasb-hunar kollejining  harbiy  ishlar buyicha direktor urinbosari.
2019-2021 yy. - Samarkand viloyati Okdaryo tumani 38-maktabining Yoshlarni xarbiy vatanparvarlik ruxida tayyorlash buyicha direktor urinbosari.
2021 y. – h.v.  - Samarqand Veterinariya meditsinasi, chorvachilik va biotexnologiyalar universiteti tyutori
Lavozim vazifalari:
muntazam ravishda talabalarning ota-onasi bilan davra suhbatlari, uchrashuvlar tashkil etish hamda ota-onalarning farzandlar tarbiyasidagi o‘rni, majburiyati, mas’uliyati va farzandlar bilan o‘zaro munosabatlarini mustahkamlashga ko‘maklashish, ularning ta’lim tizimidagi islohotlar haqida ma’1umotga ega bo‘1ishlarini ta’minlash;
qonunchilik talablaridan kelib chiqib ta’lim muassasasiga yaqin hududlarda alkogolli va tamaki mahsulotlari sotilishiga yo‘l qo‘ymaslik bo‘yicha ta’lim muassasasi rahbariyatiga takliflar kiritish;
oila, mahalla, ta’1im muassasasi hamkorligini yanada kuchaytirishga doir uslubiy asoslarni yaratish;
“Birinchi kurs maktabi” tadbirlarini yuqori saviyada tashkil etishda faol ishtirok etish;
ta’1im muassasasining odob-axloq qoidalari, komipsiyaga qarshi kurashish Dasturi (siyosati), ta’lim muassasasining ichki mehnat tartibi qoidalari hamda boshqa lokal hujjatlar bilan o‘ziga biriktirilgan talabalami tanishtirish;
psixolog bilan birgalikda talabalarning ijtimoiy-psixologik portretini shakllantirish, talabalarda milliy va umuminsoniy qadriyatlar va milliy qonunchiligimizga hurmat, Vatanga muhabbat ruhida tarbiyalash;
talabalami boy tarixiy, milliy va diniy an’analarimizga yot bo‘lgan illatlar, ya’ni terrorizm, separatizm, prozelitizm, diniy aqidaparastlik, missionerlik, “ommaviy madaniyat”, narkomaniya, uyushgan jinoyatchilik va boshqa illatlarga murosasizlik hamda ularga qarshi kurash ruhida tarbiyalash;
talabalarning qonuniy manfaatini himoya qilish, yaratilayotgan sharoitlardan foydalanish imkoniyatini yetkazish, ulaming muammolarini bartaraf etishda bayonnomalarni shakllantirib, amaliy yordam ko‘rsatish hamda o‘qishi, ilm-fan bilan shug‘ullanishi, yashashi va dam olishi uchun tegishli choralami  ko‘rib borish;
talabalami darsdan bo‘sh vaqtlarda besh muhim tashabbus doirasidagi klub,
to‘garak va tanlovlarga jalb qilish, ulaming ta’lim muassasasi hayotidagi ijtimoiy- siyosiy va madaniy tadbirlardagi ishtirokini ta’min1ash;
iste’dod1i va iqtidorli talabalami aniqlash va ularni respublika va xalqaro tanlovlarga maqsadll tayyorlash, iqtidorli talabalami O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va nomdor davlat stipendiyalariga tavsiya etish;
shuningdek, talabalar turar joylarida, ijaradagi va xususiy xonadonlarda
yashovchi talabalarning yashash manzillariga muntazam borib u yerda yaratilgan sharoitlarni o‘rganib borish va ularni yaxshilash bo‘yicha mutasaddilarga taklif kiritish;
ta’lim muassasasi, shahar va respublika doirasida tashkiletiladigan tadbirlarga talabalami tartib va intizom, uyushqoqlik bilan olib kelish va ishtiroklarini ta’minlash;
talabaning axloqiy, ma’naviy-ma’rifiy xususiyatlarini va u haqidagi shaxsiy ma’lumot1arni yorituvchi yig‘ma jild hamda “Axborot va murabbiylik soati” darsi va ish rejasidagi turli xil tadbirlami qayd qilish jurnalini elektron tutish va yuritib borish.
talabalaming darslarga qatnashishlari bo‘yicha kunlik davomatini yuritib borish, ular tomonidan sababsiz qoldirilgan dars mashg‘ulotlari yuzasidan tegishli choralar ko‘rish bo‘yicha fakultet dekanatiga bildirgi kiritib borish;
talabalaming darslami o‘zlashtirish darajalarini nazorat qilib borish, innovatsion ta’lim texnologiyalari va o‘quv-uslubiy materiallar, axborot-resurslari bilan ta’min1ashga hamda ushbu manbalardan keng va unumli foydalanishga ko‘maklashish;
talaba haqida fakultet dekanatiga tushayotgan ma’lumot asosida guruh sardori bilan birgalikda professor-o‘qituvchilar bilan suhbatlashish, o‘zlashtirishi past talabaga yordamlashib, o‘zlashtirish ko‘rsatkichi yuqori bo‘lgan talabani unga biriktirish, qo‘shimcha darslar va maslahatlar tashkil etish, fanlar bo‘yicha akademik qarzdorliklarni belgilangan muddatda topshirishini nazorat qilish.
iste’dodli va iqtidorli talabalarni aniqlash va ularni maqsadli tayyorlash hamda ilmiy to‘garaklar, innovatsion startaplarga va klublarga jalb etish;
talabalaming xalqaro grantlar va loyihalarda qatnashishlariga ko‘mak berish va rag‘batlantirish, ilm-fan hamda tadqiqotlarda faol ishtirok etayotgan talabalarni ta’lim muassasasi rahbariyati va jamoat tashkilotlari tomonidan rag‘batlantirilishini tashkil etish;
talabalarga ilmiy maqolalar yozishda maslahatlar berish va chop etishda yordam ko‘rsatish, ularni kelgusida ilmiy faoliyat olib borishlariga yaqindan yordam berish;
jamoat   ishlarida    qatnashish    va    jamoat    topshiriqlarini    bajarishni o‘z zimmasiga olish;
ish beruvchining qonuniy buyruq va topshiriqlarini bajarish;
mehnatni muhofaza qilish, xavfsizlik texnikasi va ishlab chiqarish sanitariyasi talablarigarioya qilish.
Bilishi kerak:
pedagogik faoliyatga tegishli qonunlar, ta’limga oid O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qarorlarini, normativ-huquqiy hujjatlami, ta’lim standartlari talablari va mazmunini, Vazirlikning Hay’at yig‘ilishining tegishli qarorlari, buyruqlari, ta’lim muassasasi rahbari buyruqlarining mohiyatini bilishi, tegishli yillik va istiqbolli rejalarni bilish;
talabalar bilan ishlash, ma’naviy-ma’rifiy sohaga oid bilimlarga, ma’naviy- marifiy tadbirlami tashkil etish va muvofiqlashtirish malakasiga ega bo‘1ishi, sohaga oid yangiliklar hamda me’yoriy-huquqiy hujjatlardan xabardor bo‘1ishi;
axborotni tahlil qila olish va umumlashtirish, axborot-tahliliy materiallami tayyorlash, qarorlar qabul qllish va o‘z fikrlarini yozma hamda og‘zaki bayon etish, topshiriqlami qisqa va lo‘nda ifoda etish qobiliyatiga ega bo‘lishi;
ta’lim muassasasida talabalarning faoliyatini tahlil qila olishi, muammolarini aniqlashi va ularni hal qilishning samarali yo‘11arini topishni va amalda qo‘llashni bilishi lozim.
Malaka talablari:
a) Tyutorlar oliy ma’lumotga ega bo‘1ishi (ilmiy daraja va ilmiy unvonga ega shaxslarga afzalliklar beriladi);
b) 25 yoshdan kichik, 55 yoshdan (ayollar uchun 50 yosh) katta bo‘lmasligi;
v) pedagogik va psixologik, o‘quv-tarbiyaviy, o‘quv-uslubiy, ta’1im tizimida boshqaruv faoliyati bilan shug‘u1langan, yoshlar masalalari va ma’naviy-ma’rifiy yo‘na1ishda 2 yildan kam bo‘1magan (2 yildan ko‘p bo‘lganlarga ustuvorlik beriladi) mehnat stajiga ega bo‘1ishi;
g) qonunchilik hujjatlariga muvofiq ta’lim berish huquqidan mahrum etilmagan bo‘lishi;
d) namunaviy shaxsiy fazilatlarga — intellekt, madaniyatli, ijodiy, xushmuomalalik, vatanparvarlik va tashabbuskorlik qobiliyatlariga ega bo‘1ishi, mas’uliyat hissi, mustaqil ish tutish xususiyatlariga ega bo‘1ishi zarur.

307,308,309,310,311,312 guruhlar

Biriktirilgan jami talabalar soni: 144
Shundan o‘g‘il bolalar soni: 119
Shundan qiz bolalar soni:25

  • TYUTOR
  • +998-93-334-91-07
  • sulaymonovgafur@gmail.com