Tadqiqot sohalari
Shaxsiy ma’lumotlar
Aripova Madina Xalimdjanovna 1983 yil 8 may kuni Samarqand shahrida tavallud topgan. 2000 yil Samarqand shahridagi 28- umumiy o’rta ta’lim maktabini tamomlab, 2000 yil Samarqand Davlat Unversitetining Kimyo fakultetiga o’qishga kirgan va 2004 yil Samarqand Davlat Unversitetining Kimyo fakulteti bakalavrligini, 2009-2011yilda Samarqand Davlat Unversitetining Kimyo fakultetining magistraturasini tamomlagan. Keying 5 yillikda 3 ta o‘quv qo‘llanma, OAK e’tirofidagi jurnallarda 7 ta maqola, Xalqaro kongirensiyalar to‘plamlarida 11 ta ma’ruza tezislari chop etilgan, SamDU qoshidagi Mintaqaviy markazda malaka oshirgan
Lavozim vazifalari
• Barcha o‘quv shakllari (ishlab chiqarishdan ajralgan va ishlab chiqarishdanajralmagan hollarda) bo‘yicha oliy ta’limning davlat ta’lim standartlarigamuvofiq tuzilgan o‘quv rejalarda belgilangan laboratoriya, amaliy va boshqaturdagi mashg‘ulotlarni yuksak nazariy, ilmiy uslubiy va kasbiy darajadao‘tkazish;
• Talabalarning malakaviy amaliyotiga, kurs loyihalariga (ishlariga), shuningdek, mustaqil ishlariga rahbarlik qilish;
• Talabalar bilimining reyting nazoratini amalga oshirish;
• Talabalarning auditoriyadan tashqari ishlarini tashkil etish bo‘yichatadbirlar o‘tkazish;
• Rivojlangan demokratik davlatlar darajasidagi yuksak ma’naviy vaaxloqiy talablarga javob beruvchi yuqori malakali kadrlarni tayyorlash;
• Darslik, o‘quv, uslubiy va ko‘rgazmali qo‘llanmalarni tayyorlash,shuningdek, oliy o‘quv yurti rektoratining topshirig‘iga binoan qayta nashretiladigan darslik, o‘quv qo‘llanma va o‘quv uslubiy adabiyotlar, jumladan,xorijiy olimlar bilan hammualliflikda yaratilganlarga xulosalar tuzish;
• Nodavlat ta’lim muassasalarining buyurtmalari bo‘yicha zaruriy o‘quvuslubiy adabiyotlarni tayyorlashda ishtirok etish;
• Iqtidorli talabalar bilan ishlash, ularni olimpiada va tanlovlarda,jumladan, “Iste’dod” jamg‘armasi tanlovida ishtirok etishga tayyorlash,talabalarning mustaqil tayyorlanish shakl va uslublarini takomillashtirish;
• Auditoriya ishlarini optimizatsiyalashtirish hisobiga mustaqiltayyorlanish hajmini oshirish bo‘yicha choralar ko‘rish;
• Tasdiqlangan rejaga muvofiq ilmiy tadqiqot ishlarini olib borish,tugallangan ilmiy tadqiqot ishlarini muhokama etish va ularningnatijalarini ishlab chiqarishga joriy etish, tugatilgan ilmiy ishlarni nashretishga tavsiya berish;
• Ta’lim, fan va ishlab chiqarishning samarali integratsiyasinita’minlash;
• Talabalarning ilmiy tadqiqot ishlariga rahbarlik qilish;
• Tajribali o‘qituvchilarning ish tajribalarini o‘rganish,
umumlashtirish va tarqatish, yangi pedagogik texnologiyani joriy etish;
• O‘quv mashg‘ulotlarini o‘tkazish jarayonida zamonaviy o‘quv texnikavositalaridan va yakka tartibda o‘qitish, mustaqil ta’lim olish vositalaridanfoydalanish.
Bilishi kerak:
Pedagogik faoliyatiga tegishli qonunlar, Vazirlar MahkamasiningQarorlari, Vazirlikning Hay’at Qarorlari, buyruqlari, OTMSI rektoribuyruqlarining mohiyatini bilishi, kafedra yillik va istiqbollirejalarini bilishi;
Malaka talablari:
• Pedagogik faoliyatida zarur bo‘lgan kasbiy va tashkilotchilikqobiliyatlariga, ta’lim sohasida ish tajribasi va stajiga, faoliyat turi vavakolatlari doirasida tegishli bilim va ko‘nikmalarga ega;
• Oliy ma’lumotga ega bo‘lishi;
• Namunaviy shaxsiy fazilatlarga-intellekt, madaniyatli, ijodiyqobiliyatlar, xushmuomalalik va tashabbuskorlik qobiliyatlariga ega bo‘lish,mas’uliyat hissi, mustaqil qaror qabul qilish va ish tutish, qat’iy harakatqilish, muassasa strategik maqsadlariga erishishni ta’minlash xususiyatlarigaega bo‘lishi zarur.
Mehnat faoliyati